donderdag 28 april 2022

de lettergrabbelton ( week 25)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) ..
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

week 25

Left 
When nothing goes right go left


Kijk niet naar het verloren geluk
maar naar het geluk dat je nu hebt

Als de renners er niet vies van zijn, is het toch
een schone tour?TDF


het leven gaat snel, Vergeet niet om 
je heen te kijken

Vandaag neem ik een slipperdag

onduidelijkheid
het is mij niet duidelijk waarom er zoveel dingen 
onduidelijk zijn
(Karel Konckheere)
 
 Klein
soms nemen de kleinste dingen  de grootste plek in je hart in
(Winni the PooH)

Geloof in jezelf en in de ander

Niet niks is ook niet alles

Fouten maken hoort erbij
maar herhaal ze niet te veel

Te veel suiker
daar ben je wel ff zoet mee

Imagine
if you dont imagine, nothing ever happens at all
(John Green)

De meeste beperkingen leggen we onszelf op

ik zet mezelf vandaag in de vliegtuigstand

Temporary
we promise forever in a word where even life is temporary



Geen opmerkingen:

Een reactie posten