zondag 10 april 2022

de lettergrabbelton (deel 24)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij..) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 24

bioscoopromantiek
lekker popcorn eten
met je maisie


others
a sign of a beautiful person is that they always see the
beauty in orthers
(Omar Suleiman)

of je arm bent of rijk
je kunt altijd waardig zijn

elk wezen streeft naar geluk
bewust of onbewust

ik ben voor het geluk geboren,
waarbij voor duidt op een
tijdsbepaling

Niemand
morgen behoort aan niemand
(Voltaire)

Bedenk dat een ander het niet
voor je kan doen

Niet iedereen hoeft het nu eens te zijn
maar eens toch wel

you
You know who is going to give you everything

Read the firt word again


Vergeet nooit dat je zelf de keuze kunt maken

ik ga even een ijsblokje om

niks doen
niks doen is beter dan erg druk bezig zijn terwijl je niks
doet
(Lao Tzu)

Dankbaar is een van de grootste deugden

ik ben onaanhankelijk

Start
The secret to getting ahead is getting started

je bent mijn trots in de branding

ik ook van jou
het heeft een lange tijd geduurd voordat wij begrepen
dat iedereen op een andere manier van iemand houdt


liefde tussen mensen geeft hoop

Die tennisser is het er niet mee ace

Als een kind zo blij
Blij zijn om een kind is blij zijn om het leven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten