zondag 7 november 2021

het nuttige met het aangename verbinden

 

Aangezien ik ruim op tijd terug was van mijn moeder, besloot ik om maar te gaan wandelen naar de plek waar ik mijn griepspuit moest halen. Tenslotte is bewegen iets wat ik erg graag doe, en waar ik erg van geniet. 

Het leek erop dat het ging regenen, dus ik had heel bewust mijn paraplu meegenomen, begon te lopen naar een locatie in Alphen vlak bij mijn school. Onderweg moest ik even twee bundels op de bus doen die waren besteld, dus dat kon ik mooi in 1 klap doen. Aangezien ik erg vroeg was kon ik een lange wandeling maken, die voor mij niet super lang is, maar na een rit van dik 3 uur in de auto is het lekker om de frisse neus te koesteren, maar ook om te lopen en te genieten van het buiten, al  merkte ik wel dat ik niet 20 km moest gaan lopen dat zou onverstandig zijn.

Terwijl ik eerst de bundels op de bus deed, ging ik daarna naar de locatie voor de griepprik. Daar aangekomen bleek ik nog veel tijd te hebben, dus ik besloot om nog wat rond het gebouw te sjouwen want je mocht niet te vroeg en zeker niet te laat komen stond er op de brief, dit om te voorkomen dat je in een rij moest wachten, een mondkapje was gewenst maar hoefde niet.

Dus ik liep wat te dwalen door de Molukse buurt en heb wonderlijke dingen gezien,zoals het bosje herten die er stonden ergens zomaar in een berm, ik begin dan te glimlachen omdat ik denk wie verzint zo iets nou.. bizar, daarnaast een prachtig herfst tafereel met  kastanjes en rode appeltjes, daar moest ik een foto van, en zo meer van die dingen die je doen glimlachen.

Eindelijk was het zover dat ik de prik kon gaan halen bij de arts en zijn assistente. Keurig heb ik me gemeld en ik kon meteen doorlopen naar mijn favoriete assistente. waarmee ik altijd lol heb en waarmee ik toch een speciaal lijntje heb.

Daarna heerlijk relaxt naar huis gelopen, mijn gekregen bon van de vriendenloterij ingewisseld bij de A&H voor een prachtig pakket. en lekker naar huis, wederom een volle dag maar wat was het heerlijk deze dag.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten