zondag 20 juni 2021

we are animals

 

Een tentoonstelling waar ik al heel lang naar uitkijk om deze te zien, maar wat niet kon door de lockdown is wel de tentoonstelling in de kunsthal in Rotterdam.

Dus toen op 5 juni de musea open gingen was er voor mij geen twijfel mogelijk deze tentoonstelling wil ik hoe dan ook zien, dus daar ga ik heen

Nadat ik  mijn eerste ervaring had gehad met museum bezoek besloot ik ook deze maar aan te gaan, tenslotte wil ik deze tentoonstelling heel graag zien dus ga ik ook.

Na de cross xxl, ik had al mijn kleding meegenomen zodat ik me gemakkelijk even snel kon omkleden bij de sportschool, tevens had ik er voor gezorgd dat ik geurtjes etc bij mij had zodat ik met gemak de tijd had om me om te kleden en ook nog de auto te parkeren bij school, zodat ik daarna even naar het station kon lopen om daar de trein te nemen naar Rotterdam..  mijn toegangsslot begon om 13.30 dus dat kon ik met gemak halen had ik al ontdekt.

 Aangekomen in Rotterdam was ik ruim op tijd, zoals ik al had verwacht, dus ben ik relaxt ergens gaan zitten lunchen om daarna op het terras van de kunsthal een heerlijke kop thee te drinken.

Eindelijk mocht ik naar binnen, het was even lastig bij de toiletten om dat er maar 1 rij is nu voor de mannen en de vrouwen en dus moet je wachten..  ik begrijp ineens waarom zoveel vrouwen zon hekel hebben aan het plassen in het openbaar er staat altijd een rij.

Het is in de kunsthal heel goed geregeld, het verbaasde mij, wel vond ik jammer dat het museum van Nederland al weg was, had toch graag al die voorwerpen gezien die destijds met zoveel zorg zijn uitgezocht.. maar goed dat geluk heb ik niet gehad

Als eerste werd ik naar een tentoonstelling gestuurd wat ging over dat je jong wil blijven, erg mooi om eerlijk te zijn.. ging over kleding en er zaten prachtige stukken tussen, dus ik was al helemaal blij dat ik deze kon zien,. daarna ging ik naar boven, eerst na een tentoonstelling die ik zelf niet had uit gekozen, ik begrijp hem nog steeds niet. wel vond ik 1 schilderij met moderne voorwerpen ervoor erg mooi, maar daar bleef het bij, het foto hoekje ben ik even door gerend vond deze expo niet zo bijzonder, terwijl ik nog even door een gang ging met wat foto's kwam ik aan bij de tentoonstelling waar het mij eigenlijk om ging.. We are animals en ik ben onder de indruk wat een mooie en bijzondere tentoonstelling ik vind het een aanrader voor een ieder.. prachtig gewoon. 

Moest vreselijk lachen om het bergje rotzooi, dat denk je tenminste maar dan zie je de schaduw en zie je parende ratten of de kat met de tekst Im Dead, geweldig

kortom het was een heerlijke middag in Rotterdam bij de Kunsthal misschien kwam het ook wel door het ijsje aan het einde 




















dit zag ik toen ik terug liep vanuit de kunsthal



Geen opmerkingen:

Een reactie posten