donderdag 7 maart 2019

Sorry


Lieve lezers en lezeressen

De afgelopen week heb ik wat verzaakt met het dagelijks beschrijven van de belevenissen in de wonderlijke wereld. Het was een drukke week, ik had veel te doen, moest weer in het ritme komen van mijn werk, er gebeurde veel op het prive vlak, kortom het is er wat bij ingeschoten.

Ik had domweg geen tijd om wat te schrijven, dus grijp ik dan soms terug op wat oud materiaal wat ik klaar heb staan, op plaatjes etc...
Ik kan niet beloven dat ik mijn leven hierin ga beteren, maar beloof wel dat ik zal proberen elke dag toch te blijven posten....Dit omdat ik het zelf ook een leuke bezigheid vind en erg geniet van datgene wat ik zo in mijn leventje beleef te vertellen en te zeggen.. te delen met jullie.


Natuurlijk gebeurde er veel afgelopen week, de maandag stond in het teken van veel gesprekken op school met leerlingen die daar echt behoefte aan hadden, die ik even tijd moest geven om hun verhaal te vertellen , om prive reden kan ik daar natuurlijk niet over uitweiden, dat spreekt voor zich.

Daarnaast was ik na het lesgeven, het is een inkom week, het ritme was compleet verpest door de vakantie, behoorlijk moe, gewoon moe, omdat ik toch nog niet weer helemaal het ritme te pakken heb, maar krampachtig mijn best doe.. maar helaas alle pogingen en best doenerij, lukt dat niet helemaal dat komt heus wel weer goed.. zoals Brigitte al zong.. en daar geloof ik ook heilig in, tenslotte heb ik nog 7 weken tijd om in het ritme te komen.. dat gaat dus dan ook wel lukken dat kan niet anders.

Kortom ik zal proberen om mijn dagelijkse blog te blijven schrijven en soms zal ik terug grijpen op oud materiaal dat al klaar staat in de lijst met concepten.. maar hoe dan ook ik hoop dat jullie het blijven lezen. het leven in deze wonderlijke wereld is en blijft een wonder met elke dag nieuwe ontdekkingen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten