dinsdag 26 maart 2019

als ik de polls mag geloven


Heb er een hard hoofd in, moet eerst zien of hij het kan voor zon grote groep mensen zuiver kan zingen. of hij het inderdaad doet. maar ik heb wel hoop, zeker als ik de polls mag geloven is men onder de indruk

 
 
 
 
 
 
 
 
Switzerland: Luca Hänni "She Got Me" 


Op dit moment staat hij nog steeds op 1, maar ja ik herinner me nog Denemarken met Didrik Solli Tangen.. met My heart is yours, hij was de gedoodverfde winnaar. tot dat hij ging zingen op het festival



Hij was vals door de zenuwen helaas... het was jammer hij belanden dan ook in de laatste regionen van het festival 
luister hier de versie die is gebracht op het festival.. en hou even het bovenstaande in je gedachten



Ik hou mijn hart vast voor Duncan, ik wil eerst hem life zien op het grote podium en weten dat hij zijn zenuwen de baas kan. maar wat gun ik het hem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten