woensdag 27 maart 2019

Siri

Een van de nieuwste ontdekkingen, die ik nog niet wist maar die vriend Chris wel wist is dat je dus met Siri ook leuke dingen kunt  laten doen..

Bij een spelletje kop of munt, zeg je Hey Siri kop of munt,.. en dan hoor je dat inderdaad gebeuren en komt er uit wat het is...

Als je vraagt ben ik dik.. zegt hij in de cloud is iedereen gewichtsloos.

Je kan hem ook vragen om een mop te vertellen en dat gebeurt dan ook, hij verteld een mop, weliswaar hele flauwe of hele kinderlijke moppen maar toch het is een leuk weetje dat hij dat kan.

zo zijn er meer dingen die ik nog moet ontdekken. maar een middagje bij vriend Chris en Rick leer ik veel over het gebruik van Siri, zoals je kan je lichten, tenminste als je een goede aansluiting hebt er mee aan en uit zetten, je timer instellen.. je muziek doen etc.. kortom dat wat ooit SF leek in de verre toekomst dat in je huis alles gaat gebeuren blijkt dus nu de waarheid.. het kan.. je kan via een apparaat vragen stellen en opdrachten geven, je zet dat ding voor je mond, de telefoon dus, je zegt. He Siri doe dit of doe dat en hij doet het...

Ideaal volgens mij al denk ik dat ik er nog niet handig genoeg in ben, of nog niet genoeg handigheidjes in huis heb waarbij ik dit kan gebruiken... 

Toch is het een leuk weetje dat je zelfs met Siri op zak je nooit hoeft te vervelen..





wat een heerlijk compliment toch..
en als je vraagt ben ik knap dan krijg je ook een heel tactisch antwoord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten