dinsdag 10 mei 2016

songfestivalperikelen

Om eerlijk te zijn ben ik dit jaar niet echt onder de indruk van de liedjes
die zijn ingezonden.
Ik heb de cd tig keer beluisterd maar denk steeds dit is allemaal 1 brij wat ik hoor waar
zit het onderscheid.

Waar ik  vorig jaar een duidelijke voorkeur voor liedjes had, blijft het hier een beetje achterwege lijkt het, het kabbelt behoorlijk, en is één muur van geluid zonder de pareltjes die er dan uitspringen.
Natuurlijk zijn er altijd wel liedjes die opvallen en die in mijn hoofd hangen zoals
het nummer van Zweden
Natuurlijk kan ik onze eigen Bob ook niet overslaan omdat hij toch wel een liedje is dat wel kabbelt maar wel net buiten alle liedjes valt, het is echt een song, het kan vriezen of dooien voor Bob, ik heb geen idee, dat hij het naar zijn zin heeft is wel duidelijk gebleken uit allerlei filmpjes op het internet.


Wat ik ook erg aanstekelijk vind is het lied van F.Y.R. Macedonia.
De zangers zingt de longen uit haar lijf maar het blijft hangen
Je zou maar Donna heten


Ook Rusland doet het goed voor mij, ik vind het een mooi nummer en de clip is geweldig



Eigenlijk is dit mijn top4
 dus voor de komende dagen, het zou dus best kunnen dat ik na het zien van de acts, ze life heb horen zingen dat ik dan denk dat is ook goed, maar ja ik heb ze nog niet life gezien. Ergens is het wel gek dat ik dit jaar dit heb, ik had vorig jaar echt een voorkeur voor Belgie, draai het nog steeds vaak omdat het een geweldig nummer is, dit jaar denk ik dat ik toch mijn kaarten ga zetten op Zweden, of zou het kunnen dat ik te oud ben geworden voor de muziek van nu... ik weet het niet 

Ik zet mijn kaarten nu maar op deze vier  en we zullen zien.. ik ga nog wel even heel braaf alles een keer beluisteren maar dit is mijn keus voor dit jaar wat bij mij blijft hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten