maandag 9 mei 2016

ach het geweld gaat los breken

Laten we eerlijk zijn, of zijn liedje het gaat redden, ik weet het niet, ik ben er nog niet van overtuigd, maar dat we een persoonlijkheid hebben gestuurd, die gewoon doet waar hij zin in heeft, het naar zijn zin heeft en al is omschreven als de best geklede man op de rode loper, de meest coole deelnemer van het festival, met zijn nieuwe tatoo laten zetten in Zweden, een eigen bar heeft geopend, skinny dipping heeft gedaan in een groot meer, paard heeft gereden en vreselijk geniet en lol heeft, dat is zeker waar.

Kortom we timmer aan de weg met Douwe, maar of het de goede weg is dat weten we niet maar dat geeft nu even niet.. vanavond gaat hij een grote generale geven voor de vakjury en morgen voor de publieks jury waar we allemaal getuige van zijn.. dus we zullen zien. 

Aan de vooravond van het songfestivalgeweld.. ben ik er klaar voor.. ik ben erg nieuwsgierig hoe hij het gaat doen en zeker hoop ik dat hij in de finale komt.. maar ja het is vaag.. en onvoorspelbaar.. maar wie weet.. we duimen morgen avond maar.. al moet ik zeggen ik heb maar 3 favorieten dit keer.
Zweden, Macedonie en Nederland.. waar ik morgen mijn blogje over zal schrijven.. maar nu ff alleen Douwe, een geweldige persoonlijkheid die ik geweldig vind, de lol, zijn doen en laten.. heerlijk.. en ergens ook herkenbaar voor mij... 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten