zaterdag 20 juni 2015

het heerlijke avondje is gekomen

 
Vanavond was het dan zover, de mannen zouden komen eten. Dit hadden we al heel lang geleden afgesproken maar als het dan zo ver is, is er toch nog wel wat te doen. Ik had een eenvoudige maar voedzame, kleine porties, maaltijd in elkaar geslagen
Te beginnen met een zelfgemaakte tomatensoep, met daarbij een spiesje van mozzarella en tomaat en basilicum en een tweetal toastjes met daarop wat tappenade. Daarna kwam het hoofdgerecht, een broccoli champions taartje, met daarbij twee salades, eentje  een Hollandse salade, en een Griekse salade, omdat we toch ook Griekenland moeten steunen. Als toetje had ik tiramisu ijs.. deze had  ik niet zelf gemaakt, maar via de Aldi, gekocht.
 
Rick en Christian waren er om ongeveer 19.00 en nadat we elkaar de kanootjes hadden gegeven, ik kreeg een prachtige mok en tevens thee erbij, waar ik erg blij mee ben. Daarnaast gaf ik aan Christian al vast zijn verjaardagscadeau, terwijl we nog wat zaten te praten ging de bel en was vriend Frans een half uur eerder dan verwacht bij ons. Dus we konden snel aan tafel.
Vriend Frans had speciaal voor mij een mooie plant meegenomen, met een roze bloem..
Deze staat nu leuk op de eettafel mooi te wezen.
Wat is het toch heerlijk om eters te krijgen die dan ook iets leuks meenemen, naast dat ze prima en erg goed en gezellig gezelschap zijn
 
Het driegangen menu viel erg in de smaak bij de mannen, het samen eten en praten en gezellig kletsen was helemaal gaaf. We zouden een spel gaan spelen maar we zaten zo lekker te praten dat we spel maar zijn overgeslagen het praten en de lol die we met elkaar hebben is geweldig
 
Natuurlijk zijn er met elkaar nieuwe afspraken gemaakt om met elkaar te ondernemen, dus de plannen staan alweer paraat..
 
Wat is het toch heerlijk om met zulke geweldige mensen een leuke avond te hebben en wat is het toch genieten. 
de chaos in de keuken
klein kadootje
gedekte tafel
eieren voor in de salade
 
taarjtes ongebakken in de oven


tomaten soep


Griekse salade

Hollandse salade


 
voorafje


het toetje






Geen opmerkingen:

Een reactie posten