zondag 26 april 2015

lunch


Zondagmiddag was ik uitgenodigd bij vriendin Paulien, om samen met vriendin Yvonne en Rianne bij haar te komen lunchen. De ervaring heeft mij al geleerd dat haar lunches een streling voor het oog en voor de tong zijn. Het zijn altijd bijzondere gerechten met veel smaak en het is zorgvuldig uitgedacht hoe het eruit moet zien. deze keer begonnen we met een heerlijke doperwtensoep, met gerookte vegetarische spekjes en  een kloddertje crème fraise.. wat heerlijk zon soep, nooit eerder gehad maar smaakt geweldig. ( De bovenste foto is de hand van de keukenprinses die alles voor ons had klaargemaakt.) Daarna konden we kiezen uit een salade met mozzarella en tomaten,  geroosterde groentes, kaasjes, broodjes en crackers, olijven en noem maar op. Het was een heerlijke lunch met als toetje chocolade ijs met slagroom en aardbeien... heerlijk. Daarnaast was het ook erg gezellig, en kon ik even weer genieten van hoe het is om katten om je heen te hebben, Wat is dat toch uniek en bijzonder deze beesten. Ik moet zeggen op dat moment mis ik wel even mijn eigen katten die niet meer zijn, maar ik weet ook dat het niet anders kan, ik wil geen katten meer, De 17 jaar met mijn katten waren uniek en bijzonder en het is ook goed dat het afgelopen is, dat ze zijn gegaan naar waar ze het eeuwige leven hebben.  Maar het was genieten na het crossfitt gebeuren om zo de dag af te sluiten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten