zondag 24 november 2013

tomb(film) en wat voor film....




Soms kan je zo op het verkeerde been worden gezet dat je gewoon baalt als het je overkomt. Bovenstaande film zag ik een kleine promo van , en dacht het gaat o.a. over de teracotta krijgers , die ik in Brussel had gezien.Dit heeft enorm mijn interesse, wil daar ooit nog een keer naar toe, maar toch alles wat er mee te maken heeft wil ik dan graag zien en bekijken. Helaas bleek dit een film te zijn die zijn weerga niet kent. Het verhaal is simpel, maar dat is prima, geen punt, je moet ook niet teveel verwachten van een film waarin karate een grote rol speelt, is geen punt maar wat wel erg is, dit is volgens mij een film die in het chinees is ingesproken maar helaas denken dan een aantal mensen dat de film moet worden nagesynchroniseerd in het engels.. Het gevoel wat je krijgt als je Anika uit Pipi Langkous door een volwassen vrouw met kinderlijke stem hoort praten in het duits.. Het irriteert en het maakt het niet leuk om te kijken. Zeker nu een van de hoofdrolspeelsters in haar gedrag heel volwassen doet, maar met haar stem heel kinderlijk is, gevolg je zit met kromme tenen te kijken en denkt alleen maar waarom is dit nodig.. wat is de meerwaarde bij deze toch al slechte film. Ik denk dat ze voor de cultprijs van de slechtste film zijn gegaan, maar dat is in ieder geval niet gelukt. Jammer ik denk dat een hoop kijkplezier was bereikt als men gewoon de film in het chinees had gehouden en dan maar de vertalingen er onder per land..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten