zaterdag 16 november 2013

lan party.. back to bassic

Gisteravond was er weer de jaarlijkse lanparty op onze school, de leerlingen gaan van 20.00 tot 11.00 de volgende ochtend met elkaar, tegen elkaar, alleen aan het gamen. Het is elk jaar weer verbazend hoeveel werk ze er soms van maken, en ook hoeveel spullen er mee worden gesjouwd, aan eten, aan drinken aan stoelen en noem maar op. De leerlingen gaan helemaal hierin op en genieten enorm. Het leuke vind ik altijd dat ook de ict mensen hier van alles aan doen, zoals dit keer was het back to bacic, met als gevolg dat ze verkleed waren als spookjes, zelfs packman liep rond, en zelfs de prinses uit donkey kong. Geweldig gewoon. Daarnaast kwam ook een leerling in mario kleding aangelopen en dat kan ik erg waarderen, dat ze er zoveel werk van doen. Ik kom graag even kijken naar hoe en wat en geniet enorm van het enthousiasme van een afdeling die je eigenlijk niet zoveel ziet, maar waar dus toch wel weer kanjers zitten die dit voor onze leerlingen organiseren. Er was zelfs, uit een oude aardappel een stempel gemaakt met packman.. ik blijf het uniek vinden wat ze doen en hoe ze het doen. en wederom meer dan trots op mijn schooltje. Natuurlijk ga ik altijd even kijken hoe het gaat en even mij laten zien, mede omdat ik vind dat dat hoort als collega maar ook voor de leerlingen dat ze je even hebben gezien. En het kost me geen energie en ik vind het gewoon leuk om deze wereld die ik niet zo goed ken op deze manier te betreden.
 
 


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten