dinsdag 19 november 2013

afgebroken kies

Soms zijn er van die weken waar je aan begint maar waarvan je weet het zit zo vol dat er niks geks moet gebeuren omdat dan de hele boel in de soep raakt. Dit is dus zon week. Nadat ik gisteren al had verteld over mijn hoesten en gestuntel in de nacht omdat ik gewoon niet slaap wegens het hoesten. Ik via mijn geweldige huisarts zijn assistente meteen een hoeststopper voorgeschreven kreeg, wat nog werkt ook. Was ik mijn nopjes.. Nog wat last van mijn keel dus, na de lotus avond terug naar huis, en onderweg een keelsnoepje in mijn mond en ja hoor ineens voel ik toch wel iets heel hards.. dus ik kijken en ja een stuk van mijn kies af.. gevolg een gat van hier tot tokio in mijn beleving natuurlijk, valt erg mee hoor, maar toch lastig mede omdat het nu deze week echt niet uitkomt. Heb gewoon geen tijd voor dit soort dingen. Nu heb ik de mazzel dat het een kies is die toch al een zenuwbehandeling ondergaan heeft, en dus is het voordeel dat je niets voelt maar het is wel scherp. Kortom vanochtend om 8 uur in de telefoon om de tandarts te bellen voor een afspraak. Helaas kreeg ik weer de bijna niet te verstane assistent aan de telefoon die niet echt duidelijk is in haar taalgebruik, en dus schiet het niet op. Gevolg ik uitleggen wat er aan de hand is, waarop ze zegt, ja meneer maar wij zitten vol, had u maar in de herfstvakantie moeten komen of anders in de kerstvakantie..... Gelukkig ben ik niet zo snel van het padje af en dus reageerde ik meteen heel ad-rem, nou toen was mijn kies nog niet afgebroken en wie weet gebeurt het in de kerstvakantie ook nog wel een keer je weet het nooit natuurlijk. Maar naar lang zeuren mocht ik dan donderdag om 9.30 bij de tandarts komen voor een tussendoortje, dat vind ik dan prima om eerlijk te zijn, dan is het klaar. Dus alles regelen op school, ik ben nog van de oude stempel dat je niet onder je werktijd afspraken maakt met de dokter of  tandarts, en dit zeker niet onder schooltijd. Dus ik ben dan aan het bemiddelen en aan het soebatten maar krijg het meestal voor elkaar. Met deze mevrouw was niet te onderhandelen, ze vond dat ik het maar in de herfstvakantie moest regelen. Kortom ik had het geregeld en het was klaar ik kon donderdag, om na een half uur te ontdekken dat ik terug gebeld was door haar, en ja hoor, de dame in kwestie had een verkeerde tijd geprikt het kon niet, dus ja ik mocht dan wel woensdagavond om 5 uur komen, en dat komt mij ook veel beter uit omdat ik dan namelijk gewoon klaar ben en gewoon naar huis kan gaan heerlijk... maar goed het is een week vol rampjes op dit moment en nu hoop ik toch echt dat het voorlopig klaar is en het weer normaal gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten