donderdag 21 november 2013

en weer mocht ik....




Gisteravond mocht ik weer, ik mocht weer uit eten in het geweldige restaurant van onze school, erg leuk zoals altijd. Al heel lang geleden afgesproken met Elizabeth en Edwin om een keer hier te eten en zo te evalueren van de projectdagen voor de onderbouw. Het eten is zoals altijd geweldig en zo lekker, dat ik nog lang nageniet, en niet door het oprispen van het eten, maar gewoon doordat het genoeg is en vullend is. Het gerecht van mij was dit keer wat minder spectaculair, een simpele groenteburger maar dat mag de pret niet drukken, ik vind het eten daar en het gezelschap helemaal top en goed dus dat is ideaal. Het was weer een sfeertje om te genieten, en het is een leerwerkbedrijf en dan zie ik mijn leerlingen daar staan en ze doen het toch goed, zo vlekkeloos en zo proffesioneel dat ik geniet. Tevens vind ik het prachtig om een collega van mij als gastvrouw daar bezig te zien, met de leerlingen doet ze het zo goed, dat de leerlingen zich helemaal geweldig goed voelen en het is genieten gewoon.
Het gezelschap was ook weer optimaal, heerlijk zitten te kletsen maar ook wat zakelijke dingen doorgenomen. Het was allemaal in evenwicht. Het leuke is dat we al pratende tot een ander project kwamen om te gaan doen, een project over verslavingen en dat voor de bovenbouw, het lijkt me helemaal het einde, alleen vind ik wel dat het dan wel draagvlak moet vinden in de units en tevens in de mt. maar dat is dan weer even afwachten.  Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dit niet willen, mede omdat de leerlingen ook vind ik op dit vlak scholing moeten krijgen en dus is het goed dat te doen. Verder was het eten prima en goed en is het een feestje om in het restaurant te eten.. heerlijk
ik blijf het een aanrader vinden voor iedereen
hieronder het menu van afgelopen donderdag.
 
tomatensoep/coquilles/kipcock-tail
Saltimbocca /Gamba's
Romanov/kaasplateau + port

Geen opmerkingen:

Een reactie posten