donderdag 7 november 2013

alsof een engeltje...



Vanavond ben ik met vriendin Kitty en met twee oud collegas uit eten geweest in het culinair restaurant van mijn school, Restaurant Bospark, Het is een geweldig iets, dit keer was dus de man mee die jaren in het restaurant heeft gewerkt, en hij moest even slikken toen hij de vele veranderingen zag in het restaurant. Dit was voor hem even wennen maar hij zag ook dat het goed was. Het restaurant zat helemaal vol, en met twee mensen die dan in de bediening staan in de opleiding, en een gastvrouw die de groep goed leid, is het prima te doen. Het menu is prachtig, ook dit keer weer een heerlijk gerecht voor mij als vegetarier. en aangezien ik het zo lekker vind vergeet ik steeds om foto's te maken van de gerechten die ze serveren omdat het eten zo heerlijk is en het zo gezellig is ook daar te zijn. Dit keer begon ik met een heerlijke tomatensoep, daarna kreeg ik een geitenkaastaartje met daarop groentes en daarbij kregen we allemaal sla, appelmoes en tevens patat.. en daar kan ik zo van genieten, dat krijg ik veel te weinig namelijk. Dus dat was ook heerlijk, daarna een heerlijk toetje namelijk een banaan royal het was heerlijk genieten en zo gezellig weer. De sfeer is goed, de bediening is goed op het niveau van onze leerlingen, de gasten zijn leuk en dus genieten we extra daar van alles. heerlijk.
Ik blijf het zeggen het is en blijft een aanrader, het gekke is ik ben er jaren niet geweest en nu al voor de tweede keer, en de derde keer zal ook komen dat weet ik nu al en wie weet nog wel een vierde keer.. heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten