zondag 2 juli 2023

spelletjesmiddag met de isk

Toen ik hoorde dat de coach van ln1 en ln12 iets leuks ging doen met haar klas, bood ik spontaan dat ik haar wel wilde helpen, mede omdat 2 klassen best heel veel is om goed te begeleiden, zeker omdat het plan was om buiten met water spelletjes te gaan doen.
Helaas gooide het weer wat roet in het water, dus werd er besloten om boven gezelschapsspelletjes te doen, wat erg leuk is met elkaar.
om 14.00 liep ik het lokaal binnen en heb ik met 3 jongens memorie gespeeld van de Hoogvliet..
het was dikke lol, zo leuk, zeker ook om te zien dat die gasten zon lol hadden, als ze weer wonnen..
Heerlijk, zeker omdat er wat lekkers was voor de leerlingen die er heel erg van genoten en moesten lachen met elkaar.

Vind het zo tof dat de leerlingen de kans krijgen om op die manier met elkaar te spelen, samen te werken en vooral ook omdat ze daardoor even hun ellende vergeten en het leuk hebben.

Wat ik wel opvallend vind ze kunnen zich niet echt lang concentreren helaas.
Toch heb ik vreselijk gelachen met die gasten en hebben we genoten om 3 uur sloten we de tent, heb ik de leerlingen uitgezwaaid, ben het lokaal op gaan ruimen omdat de coach meteen even naar beneden moest omdat een leerling stond te vapen op het plein en dat mag niet.
 
Het was een prachtig uurtje met de kids die altijd onder mijn huid kruipen en die op de een of andere manier altijd in mijn hart gaan wonen.\
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten