zaterdag 15 juli 2023

lettergrabbelton ( week 46)

Moed
Succes is niet het einde,. falen is niet fataal, het is de moed om 
door te gaan die telt.

Met wifi in het vliegtuig kunnen de piloten
de landingspagina alvast bezoeken

Mensen kunnen eigen uiterlijk slecht inschatten
maar mijn innerlijk zegt me dat ik moet vinden dat ik er goed uitzie

Tussen gebonden of bevrijd zijn 
ligt slechts een kleine stap
en we hebben de keuze

Soms is geduld efficienter dan actie

Op zon luie zondag lazy
alleen de krant toch ff.

ondertussen in de wachtkamer bij Apple:
Volgende Patent


Gratis
Het kost niks om vriendelijk te zijn tegen anderen

Oorlog
De mensheid maakt een einde aan de oorlog of de oorlog
maakt een einde aan de mensheid

(John F. Kennedy)

Gevecht
Het heftigste gevecht gaat tusen wat je weet en wat je voelt

Voor velen is tijd een vijand
maak er een vriend van

Betere sex door yoga?
Ik kan er nu in ieder geval 
zelf bij

Butterfluy
A girl should be like a butterfly
pretty to see hard to catch

Wees je eigen leermeester

Participatie
Daar doe ik niet aan mee

Gebuiken
Alle mensen zijn hetzelfde, Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen
(Confusius)

Je kunt veel dingen worden, maar het liefst jezelf

Een ogenblikje adult a.u.b.

opkomen voor
Zoals iemand voor zichzelf opkomt, komt hij op voor zijn vriend
(Aristoteles)

Zolang je jezelf niet waardeert, zul je vissen naar waardering
door anderen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten