vrijdag 28 mei 2021

ook dat mogen we weer


 Gisteravond mocht het weer, we mochten weer naar de cross xxl, heerlijk toch. eindelijk kan ik alles weer doen wat ik altijd graag wil doen, om zo toch in shape te blijven.. dat is ook erg nodig is de ervaring

Gisteravond dus heerlijk buiten gesport maar wel anderhalf uur en dat vind ik nogal wat.

Maar goed ruim op tijd was ik aanwezig en kon ik dus aan de slag, het was een training die ik nog lang zal heugen. 

De opbouw was 4 x 15x een oefening en daarna een rondje rennen van 500 meter.. een halve kilometer dus...

De eerste oefening en ik zal het wel weer door elkaar heen gooien, was steeds een rustige oefening vooral op de buik gericht, daarna een oefening die voor andere onderdelen goed was van je lijf en daarna dus dat rondje rennen wat cardio was

ik ga proberen het goed op te schrijven wat we moesten doen al ben ik vast dingen vergeten en misschien wel de verkeerde combinaties opschrijf.

 ronde 1

sit up  met squat

rennen

2

pinguin met lunges

rennen

3

dode hond met push up

rennen

4

iet met erotisch bewegen  met daarna de jump lung.. 

rennen

5

nog een keer erotisch bewegen maar dan met 1 been in de lucht.. en jump squat

rennen

6

burpees met  1 leg squat.. 

rennen

 waarschijnlijk hebben we meer gedaan maar dat heb ik geblokt. We hebben wel enorm gelachen steeds tijdens de les met als gevolg dat het dus omvloog en dat anderhalf uur goed te doen is.. 

De opbouw was relaxt en toch meer dan 1000 cal verbrand, wat weer erg lekker is. en zeker de humor die we samen hebben  maakt het gewoon ontspannen om te sporten en erg genieten samen.

De kop is eraf zondag weer aan het sporten  en langzaam komen we weer in shape .zijn we weer helemaal top en fit.. 

bij het opstaan lichtelijk wat spierpijn maar gelukkig ging dat in de loop van de dag weg.. ideaal..  maar ben bang dat het morgen met een grote klap terug komt, merk wel dat er een behoorlijke aanslag op mijn benen is geweest, dat stuk wat ik normaal elke dag zingend en fluitend loop was vandaag afzien.. afschuwelijk....  of zou het door de warmte komen met een dikke spijkerbroek aan..  maar in ieder geval nog geen barbie on ice benen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten