woensdag 19 mei 2021

Davina Michelle

 

Kan er heel veel woorden aan vuil maken, maar het is weer eens bewezen dat kwaliteit zichzelf wel bewijst, dat je niet eens daarvoor erg aan de weg hoeft te timmeren.. Ze kwam in de bekendheid via De beste zangers, met het lied Duurt te lang.. niemand, of heel weinig hadden van haar gehoord, en als een duveltje uit een doosje was ze er ineens.. Davina Michelle.. prachtige zangeres.

Bij de eerste halve finale mocht ze de tussen act verzorgen, even tussendoor, het was een avond waar je met moeite 10 nummers uit kon kiezen, waarbij volgens mij een grote gunfactor is geweest, want wat zongen vele zangers en zangeressen vals... het land dat het songfestival hoog in het vaandel heeft staan, Zweden, was een aanfluiting zo vals als een lamme kraai die een stemaandoening heeft maar aangezien er teveel bagger was, moest men wel hiervoor kiezen.. maar okey ik had van de 10  9 goed, Israel had ik ook niet verwacht dat die door zou gaan, mede omdat ik dacht dat is wegens de vele conflicten niet meer zo hot. maar ik had het dus kennelijk mis.. heel mis..  maar misschien draait ineens het toch om de muziek en de liedjes en niet om de politiek..

Maar na al dit muziek en vooral ook schreeuwgeweld van sommige presentatoren.  kwam het nummer van Davina.... 

Heel europa was in de ban van dit nummer, van hoe het werd gebracht, Nederland en Water dat hoort bij elkaar zoals het strand en de zee,..  en dan dit nummer, zelf geschreven.. en prachtig uitgevoerd.

Natuurlijk komt meteen dat Davina naar het Songfestival noemt en dat heel graag al denk ik dat ze daarvoor veel te goed is.. ze overstijgt het en dan heb je de kans dat ze met een nummer moet gaan dat haar niet past. terwijl ze nu zo lekker haar eigen weg gaat.

Inmiddels heeft  Samantha, het kan aan mij liggen, maar ik heb altijd een heel erg akelig gevoel bij haar, ik vertrouw haar voor geen cent en vind dat ze ook veel te veel op tv is, alles voor de publiciteit, ze wil graag naar het songfestival voor Nederland en dan denk ik.,. laten we dat maar niet doen. niet voor niets is ze tweede geworden bij de voice.. en laten we DAni maar laten gaan, oprecht, echt en nog steeds in de verwondering van dat hij zo goed ontvangen is en word...

Maar terug naar Davina.. ik kan er veel woorden vuil aan maken maar het is eenvoudig.. ik zeg laat haar lekker haar eigen weg zoeken en wie weet ooit als ze er echt klaar voor is, kan ze gaan, al denk ik dat ze het na haar optreden van gisteren  niet meer echt veel bij bereikt.. omdat ze haar kwaliteit heeft bewezen..

Ze kan niet anders dan vaker gevraagd worden nu ook over de grenzen

hier onder nog 1x de clip




Geen opmerkingen:

Een reactie posten