donderdag 27 mei 2021

het valt nog mee....

 

Gisteren sinds lange tijd weer eens mee gedaan aan de Kettle bell.... ik vreesde met grote vreze dat ik de volgende dag geen stap meer zou kunnen verzetten nadat we deze intensieve training hadden gehad.

Het leukste vind ik dan toch wel altijd dat je weer je sportmaatjes tegenkomt en dat je samen geniet van  het samen sporten, elkaar uitdaagt en ook de lol die je hebt met elkaar tijdens, voor en na het sporten.

De avond begon wat rommelig, kon niet zo goed inschatten of het wel of niet doorging en vooral ook waar het doorging.

Onze vaste plek was ineens door iemand anders ingenomen dus we moesten naar het grote plein, ook prima, hebben we lekker de ruimte tenslotte.

Nadat we alles klaar hadden liggen konden we beginnen met de traditionele warming up... heerlijk. de spieren losmaken en natuurlijk klieren met elkaar, opmerkingen maken etc.. gewoon lekker.

Daarna werd ik met mijn 2 sportmaatjes in een groep gezet,  we moesten van alles 10 x 5 doen met af en toe een variatie.

Ik ging samen met Richard tegen onze Benjamin senior,  die gelukkig door zijn waterpolotraining spierpijn had, dus niet zo snel zou zijn dachten we... 

We begonnen met 5 x 10 kb swing, eerst 10 swings dan onze Benjamin Senior,  en zo door

daarna gingen we 5 x 10 push up, zelfde principe, en zo gingen alle oefeningen,  squat met gewicht, roeien  links en rechts,  3 x 10,  en nog meer dingen dat ik heb geblokt, was te veel van het goede denk ik. Daarna kregen we gelukkig de buik, dat vind ik altijd een soort cadeautje dan kom je tot rust.

Helaas kwam daarna nog de doodsklap...  we moesten nog een keer 5 x 10 burpees doen in dezelfde 3 tal.. dus hetzelfde.. nu was ik met Richard maar die rook de stal, die ging als een gek te keer, ik kon hem nauwelijks bijhouden, daarnaast wilde onze Benjamin senior ook snel naar huis, gevolg ik was gesloopt na afloop.. maar het was erg lekker om weer een keer echt lekker te trainen.. met deze geweldige mensen.. en wat weer een uitdaging

gelukkig geen spierpijn op dit moment maar hoe het zich verder ontwikkeld dat vraag ik me toch wel even af.

Terug lopend van mijn werk  kwam ik nog een sportmaatje tegen die ik gisteren al had gemist, dus heerlijk mee staan te kletsen.. 

Vanavond naar de cross xxl.. dus voor ik het weet ben ik weer helemaal in shape en dat zou toch erg lekker zijn..

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten