dinsdag 18 mei 2021

Spreuken (2015-03) dag 9


 als je niet drinkt, niet rookt en
geen auto hebt, ben je een
belastingontduiker
( Tom Foley).

 een appel per dag houdt de
dokters weg, vooral als je goed
mikt
( Winston Churchill).

De bijgelovige timmerman
hield bij alles wat hij deed hout
vast
( Guy Mortier)

Mijn dokter heeft mij het
verkeerde geneesmiddel
gegeven. Nu ben ik genezen
van een andere ziekte.
( Wiet van Broeckhoven)

Het voordeel van alcoholvrij  bier
is ook dat je er geen tweede
van bestelt.
( Toon Verhoeven)

Wat ik vandaag doe is belangrijk, want ik geef
er een dag van mijn leven voor.

Gelooft u dat trouwen op een
vrijdag ongeluk brengt?
Natuurlijk, waarom zou
vrijdag een uitzondering zijn?
( Wiet van Broeckhoven)

Als de dagen gaan lengen
gaat de winter strengen.

Vandaag ben ik niet bijgelovig
zou het helpen?

De belangrijkste dingen in het leven
zijn geen dingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten