maandag 27 november 2017

WTF


Je besteld iets en je krijgt het nog niet binnen. Wel krijg je meteen een verzoek tot een beoordeling..prima dat is geen punt, maar aangezien je niet meteen reageert, want je kan nog niets beoordelen omdat je nog niets hebt ontvangen, wacht je nog even. Gevolg elke dag krijg je een mail met de vraag of je de service en hun product wilt beoordelen. Dat gaat niet want je hebt nog niets ontvangen.

Dus besloot ik vandaag maar om hun een feedback te geven met daarin de opmerking dat ik hun product nog niet ontvangen hebt en dat ik dus nog niet kan  beoordelen maar dat ik hun aantal mails die ze sturen wel heel erg irritant vind en dat ik daar van baal om ze te beoordelen.


reactie van het bedrijf:
"
Bedankt voor uw beoordeling, wel jammer dat u ons met maar 3 sterren hebt beoordeeld.

Zojuist hebben wij u proberen te bereiken, maar helaas krijgen wij u niet te pakken

In uw beoordeling geeft u aan dat u, uw bestelling nog niet hebt ontvangen.

Wij zien dat u op 22-11 een order hebt geplaatst na 18:00 uur.
Uw bestelling hebben wij op 23-11 in behandeling genomen een ook verstuurd.

Echter zou dit op de eerstvolgende werkdag bij u worden aangeleverd.
Volgens de Track & Trace zien wij op 24-11 dat de zending wel is aangeleverd maar niet is aangenomen omdat er niemand aanwezig was. Er is hierbij een "Niet thuis" bericht achtergelaten.
Vervolgens heeft u met het GLS pakkettendienst afspraak gemaakt voor levering op 27-11 bij een pakketshop in de buurt om deze op te halen.

Wij vinden het wel netjes om al onze klanten in te lichten en op de hoogte te houden van de geplaatste order en de status ervan.
Vervolgens heeft u een automatisch gegenereerd bericht ontvangen waarbij u een beoordeling kan plaatsen over ons.

Echter heeft uw beoordeling geen verwijzing naar een slechte service of afhandeling van ons. Wij vinden uw beoordeling in dit geval ook onterecht.

Wij verzoeken u hierbij uw beoordeling te heroverwegen.



Graag zien wij u in de toekomst weer terug op onze website.

Met vriendelijke groet,""

Een normaal en solide bedrijf zou zeggen, okey het is jammer deze beoordeling is niet zo geweldig maar okey we accepteren dit. Dit bedrijf dus niet. Ik ben gebeld en kreeg een bericht onder mijn menig omdat ze er niet mee eens zijn.. Kortom het is erg vreemd Als je niet om kan gaan met iets wat niet zo positief is, en geloof ik was erg aardig in mijn opmerkingen, dan moet je niet vragen om een beoordeling. Als je het er niet mee eens bent kan je dat vinden maar vraag dan niet om een mening. Heel vervelend en niet erg volwassen dit gedrag van dit bedrijf. maar gelukkig kon ik mijn beoordeling alsnog bewerken en heb ik dat gedaan met vermelding dat ik de reactie niet vond passen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten