dinsdag 28 november 2017

6 dagen zwart wit

Frans Heemskerk nodigde mij uit om mee te doen aan een foto avontuur: 7 dagen lang elke dag een zwart-wit foto uit mijn dagelijks leven, zonder toelichting en zonder mijn gezicht en andere mensen in beeld. 
Nadat ik wat aarzelend begon met twee beelden die ik had gezien, de ene op zondag bij het museum Beelden aan Zee, en later met een beeld van een mevrouw in een kar voor mijn deur met afval. Bedacht ik me dat ik Mister Strong zou gebruiken in mijn zwart wit foto's die laat zien wat ik zo de hele dag doe om zo er net iets meer van te maken. Ik geloof dat ik de 7 dagen niet haal maar dat het meer zijn geworden omdat ik het ook wel erg leuk vond.. Het is weer een keer wat anders dan de voet tenslotte... 



 dinsdag
woensdag
donderdag

 vrijdag
zaterdag

zondag




Geen opmerkingen:

Een reactie posten