zondag 26 november 2017

Canion Shijirbat

Ineens dook deze man op in mijn leven, ik zag hem voorbij schuiven op internet op facebook, ik keek en was verkocht. Dit filmpje was prachtig en mooi ik vond hoe hij zijn techniek gebruikt maar ook zijn show geweldig.

Dit was voor mij de aanleiding om dit filmpje te gebruiken als inleiding voor de dansles voor de ISK klassen, ze keken waren verbaasd en kregen de opdracht om zelf een muziekje met een soort van verhaaltje uit te zoeken om zo een dans te maken.

Ze mochten gebruik maken van fluor lappen en kledingstukken en natuurlijk ging het black light aan, de leerlingen zijn altijd ineens in een andere wereld omdat ze alles ineens anders zien. De show die ze maken is ook bijzonder omdat mijn lokaal helemaal stik donker is en dus dat we alleen de oplichtende gedeeltes zien wat ze ze doen. We zien contouren maar wie het is zien we niet.
Gevolg de leerlingen bewegen veel vrijer en laten iets prachtigs zien.
Wederom ben ik dan geraakt en vind ik het zo mooi hoe je met simpele dingen tot iets kan komen wat dan weer extra mooi is en waarin ze weer een stukje vrijer worden.

Hieronder het filmpje waardoor ik zo geraakt werd echt de moeite waard om te bekijken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten