zaterdag 18 maart 2017

Lotus....

Vandaag afgereisd naar Bleiswijk, eerst vriendin Antoinet opgehaald om, daarna via de nieuwe Maximabrug, naar het landelijk gelegen Bleiswijk te gaan.

Het is altijd weer een dag waar ik tegenop zie, het gezelschap is goed, daar ligt het niet aan, maar het is zon akelige dag, het is een dag soms alleen maar zitten en luisteren, soms mag je niets meer maar vandaag was het programma niet zo duidelijk.. dus je kon van alles verwachten dat was voor mij wel duidelijk.

Bij binnenkomst kregen we eerst twee mededelingen over mensen die bij de lotusinstucteurs groep horen, dit drukte meteen wel een stempel op de dag, omdat het verdrietige mededelingen waren.

Daarna begon de les met een theorie gedeelte over warmte en koude letsels.. hiervoor was een presentie gemaakt, maar, zoals de presentator meerdere malen al vertelde, klopte het niet helemaal met het boek van de lotus.. dus we moesten maar het lotusboek aanhouden... 

Wat wel jammer was, was dat tijden het begin van de presentatie, de kaarten rond gingen voor de mensen die nu in een niet zon plezierige situatie zitten, maar ook dat we een drietal vragen moesten invullen die dan later beantwoord werden in de middag over feedback geven.

Daardoor verloren we in het begin veel aandacht en kregen we dus niet de info meteen binnen. 

Het was een lange zit de voorlichting, maar goed, het is nuttig en we luisteren... na de pauze kwam er nog een stukje en dat was net als het voor gaande, ook net zo lang. dus we konden luisteren en luisteren.. en dat voor doe mensen. Moet wel bekennen dat ik hier dit keer heel blij mee was, mede omdat ik toch wel een behoorlijke zware week achter de kiezen heb en dus nu wel heel lekker vond dat ik mocht consumeren en niets hoefde te doen.

Aan het einde van de presentatie was er nog wat tijd over, dus konden we nog een bevriezingsletsel grimeren.. dus ik hem maar even snel twee witte vingers gegrimeerd, zodat ik weet hoe vingers eruit zien nadat ze ontdooit zijn.. altijd handig

In de pauze met vriendin Yvonne nog snel even wat aardbeien wezen halen, tenslotte is 3 bakjes grote aardbeien voor 5 euro wel heel goedkoop.. en altijd lekker in de kwark. 


Daarna hadden we een trainingsacteur, die ging ondersteunen bij het feedback geven. Dit vond ik erg  leuk om te zien, mede omdat ik kort geleden ook mijn eerste dappere glibberige stappen heb gezet op het pad van trainingsacteur.. ik overweeg nu nog om een opleiding te gaan volgen, al moet ik even uitzoeken wanneer het is, omdat ik natuurlijk ook mijn werk heb en dus niet altijd kan..

Om half 4 was de dag ten einde.. ik was erg blij, nog even met Antoinet buiten gewacht totdat haar man haar kwam op halen en daarna langs de lidle en naar huis.. om te genieten van mijn eerst vrije avond deze week.. soms is het leven ineens even lief lijkt het

Geen opmerkingen:

Een reactie posten