woensdag 22 maart 2017

De lettergrabbelton(week 10)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL10

Doe niet zo machonalistisch

Counts
Succes is not final failure is not  fatal. it is the courage to continue that counts


Probeer eens een gesprek met iemand te hebben
zonder zelf ook maar één woord te spreken

lopend buffet
met wandelstokkies eten

Windstil
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil

Wie altijd naar iets anders op zoek is
geeft geluk geen kans

geeuw... weer zon broodje gaap verhaal

Punt
Geluk is een richting, geen punt
(loesje)

Op je pad kom je zowel bloemen als rotsen tgen
Welke trekken het meest je aandacht?

We moeten de kinderen niet onderwerpen 
maar richten

Ik ben positief getest op positiviteit

Geit
Als ik gemekker wil horen, koop ik wel een geit

Als je toch voor me denkt
denk dan ook eens een keer aan mij


Voldoende
een voldoende die toch geen voldoende is
(Marco Borsato)


Sadistisch gezien is 
vliegen de veiligste manier van reizen

Dom
Vroeger waren wij jong en dom, nu zijn we alleen nog maar dom

elk moment heeft een boodschap voor ons
maar we hollen dit moment voorbij
zonder stil te staan

Zeilen
We kunnen de richting van de wind niet aanpassen
we kunnen alleen onze zeilen veranderen

Je moet je er soms bij kunnen neerleggen 
dat je niet alles kun accepteren

Sta open voor de goedheid in elk mens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten