maandag 27 maart 2017

De lettergrabbelton (deel 11)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL11
Zet je deur open voor het geluk
het staat buiten reeds te wachten

Zware tijen vragen om lichte wijzers 

les
vergeet wat je pijn heeft gedaan in het leven, maar vergeet nooit
wat je ervan geleerd

succes met falen

Matter
Age is a question of mind over matter, If you don't mind, it doesn't matter

wie op voorhand al dankbaar is, krijgt nog veel meer

Je wordt wel een beetje week van dat maandfulness

Dromen
De dromen van vandaag zijn het materiaal van de 
wereld van morgen
(Peter Gabriel)

Luister eerst met je hart,
daarna pas met je verstand

Heerser
Een gezin is een koninkrijk de man schijnbaar de
koning, de vrouw de denkbeeldige koningin en het kind 
de heimelijke maar werkelijke heerser

De druppel in de oceaan
is ook een oceaan in een druppel

Hoeveel momenten 
gaan er eigenlijk in een dag?

Eerst woord
vriendschap is liefde op het eerste woord
(Harry Mulisch)
 
Ik heb een appscheiding aangevraagd

Er gebeurt heel veel in ons leven
maar wij beslissen waaraan we
de meeste aandacht schenken

Sla je beslag op de nationale pannenkoekendag

Path
But hw do you know where it will take you when you
dont even  know witsch path to take?

Fantasie
Fanatasie is belangrijker dan kennis,Want kennis is begrensd
(Albert Einstein)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten