donderdag 16 maart 2017

als de zon vandaag niet voor je schijnt (flard)

als de zon vandaag niet voor je schijnt 

even afscheid genomen
om heel even
jou uit te zwaaien
voor altijd
onze liefde
was niet meer
wat het was
heel langzaam
gekeken
naar jouw 
verdwijnende rug
soms 
kijk ik nog wel 
eens door het raam
in de hoop
dat je er weer zal staan
wetende dat dat
niet meer kan
raak ik in 
de stilte van de avond
jouw foto weer aan
zeg dan zacht
als vandaag de zon
niet voor je schijnt
weet dan dat ik
het lampje van 
deze donkere dag
weer aan zal 
laten gaan

(meestal ben ik er niet van om hier zoveel flarden te zetten, tenslotte heb ik er een site voor op Facebook met de naam flarden en natuurlijk de website www.flarden.nl , waar ook de meest recente flarden staan.. maar toch deze week is een bizarre week,  ik ben er nog stil van.. en dus even nog deze dag een flard.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten