zondag 2 februari 2014

Bedankt

 
Ik ga niet zo heel veel woorden aanraken om te schrijven over onze ex koningin. Wel dat ik bij het zien van deze fotos zo heel blij werd van hoe ze straalt, hoe ze is en hoe ze doet. Wat zal ik haar missen, al moet ik zeggen dat haar zoon en zijn vrouw, het ook prima doen, die nu eindelijk op hun plek zijn. Ik vind het een geweldige vrouw, die zo intens leeft en zo intens geniet van het leven en het leven dat ze heeft gehad, dat ik hoop dat ze nog vele jaren zo veel plezier kan hebben en zo kan blijven stralen. Bij het terug zien van een aantal beelden uit haar leven, zie ik hoe ze betrokken is bij de mensen bij het leven van haar "volk".
Ik zie haar nog zitten op het balkon tijdens de herdenking van de aanslag in de Ridderhof in Alphen aan den Rijn.  Vechtend tegen haar tranen om al het verdriet wat ze zag in de ogen van de mensen. Ze leefde mee op alle vlakken en dat maakte haar zo geweldig voor mij.
Ik zag haar lopen en dacht nog wat een kleine mevrouw is het eigenlijk, maar wat een groot mens is dit.
Ik wil haar bedanken voor al haar inzet en zeker voor het mens zijn in dit blogje van de maandag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten