zondag 12 mei 2013

slechts voor 1 keer

Vriend Frans doe regelmatig een tegelwijsheidsspreuk op zijn blogsite en die zijn gaaf en mooi. Al moet ik bekennen dat ik vaak voor ik uit mijn bed stap, vaak eerst mijn spelletjes met mijn vrienden doe, zodat ze indirect weten dat ik weer in het land der levenden ben, want ja als je alleen woont is het toch handig dat men weet dat je weer op de been bent. Daarnaast lees ik altijd de  blog van vriend Frans, en soms baal ik als er een tegeltje staat, dat betekend dus meteen dat ik eerder uit mijn bed moet en niet wat langer onder de behaagelijke dekens kan liggen te genieten van een onderhoudend stukje tekst. maar dus inderdaad meteen aan de slag moet.. grom
maar voor slechts 1 keer heb ik maar een tegeltjeswijsheid gejat omdat ik hem zo mooi vind en ik hem echt goed vind. Ik ben het er namelijk mee eens, je moet eerst jong en dom zijn om veel te leren met vallen en opstaan  met het leven ontdekken om te weten wat je wilt.. dus daarom.... deze geweldige tekst als ode aan al mijn leerlingen die ik les heb gegeven, de leerlingen die ik les geef en de leerlingen die ik in de toekomst les ga geven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten