vrijdag 17 mei 2013

De keukenhof



Omdat deze dag het eindelijk eens goed gaat en ik dus echt na ik weet niet hoeveel dagen opgesloten te hebben gezeten in huis, eens naar buiten wil, had ik met vriendin Kitty afgesproken om samen naar de Keukenhof te gaan. Dit schijnt te moeten voor je algemene ontwikkeling.. en dus ben ik maar mee gegaan.. Ik had tijdens het bezoek steeds het liedje van La Pat in mijn hoofd, waar ze ooit mee is doorgebroken... Keukenhof  ook het beroemde lied van Marlene.. Sag mir wo die blummen sind.
Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben, ik vind dit namelijk echt iets voor toeristen en voor grijze pruiken, maar ik heb er rond gelopen en ben erg onder de indruk geraakt van diverse mooie bloemen en tulpen.. en ook van de sfeervolle beelden die gemaakt zijn in het park. We hebben er toch gauw 4 uur gelopen en dat in de stromende regen.. heerlijk.. meer wil je toch ook niet samen.. genieten van de natuur en van de mooie beelden. En ik trek mijn woorden terug, de Keukenhof is niet alleen voor toeristen, al moet ik zeggen er zijn heel veel toeristen, en ook niet alleen voor grijze pruiken.. en er waren veel grijze pruiken.. het is voor iedereen. Om 1 foto heb ik vreselijk gelachen samen met Kitty, er was een plaatje van een jongen die een foto liet maken van zichzelf door zijn vrienden, deze kwamen uit china gok ik zo, en hij zat er prachtig mooi te wezen, totdat Kitty tegen hem zei dat het wel jammer is dat juist hij op deze plek een foto liet maken omdat hij precies voor een perkje zat met alleen maar stelen, zonder prachtige gekleurde tulpen.... heel jammer... Toen hij dit daarna vertaalde in het chinees naar zijn vrienden kwamen ze niet meer bij.. ik vond het ook wel erg hmor. Het mooie van de keukenhof vind ik ook wel de vele soorten kunst die je er ziet.. het is genieten en prachtig om te zien.... dus bij deze zal ik een paar prachtige foto's neerzetten van de keukenhof.

 
 en om alle fotos te zien zou ik zeggen volg deze link hieronder

 http://www.mijnalbum.nl/Album=A6UCV7X7














Geen opmerkingen:

Een reactie posten