donderdag 9 mei 2013

Castle.(tv serie)

Nu ik al een week wat loopt te kwakkelen met mijn gezondheid, het is een akelig griepje wat maar niet echt over lijkt te gaan, maar er komt schot in, ontbreekt me de lust om wat dan ook te gaan doen, dus ik lig, ondanks het mooie weer, veel in bed, ik rust uit, en ik kijk veel tv, zit wat achter de computer om uiteindelijk toch weer in mijn bed te belanden om bij te komen... het schiet op, en de antibiotica van mijn favoriete dokter slaat aan maar toch ik heb het gevoel dat het nog niet weg is.. dus we knokken nog ff door. Gelukkig heb ik geweldige vrienden in de buurt die meteen de boodschappen willen doen en die op me letten en vragen hoe het gaat etc. Inmiddels via inside mensen gehoord dat dit wel 4 weken kan gaan duren dus als ik eind volgende week erdoorheen ben dan ben ik blij en gaat het goed. Ondertussen lig ik of zit ik dus veel te kijken en zo kwam ik per ongeluk, omdat ik nu ook een keer de tijd heb om mijn tv gids echt goed door te nemen en stukjes te lezen ineens bij de serie Castle terecht op sbs 6, helaas doen zij het zelfde als soms rtl5 dat ze twee afleveringen achter elkaar uitzenden, en dat is jammer, maar leve de hd recorder, ik neem het op en kan zo gedosseerd de twee aflevering bekijken.  Het voordeel van deze serie vind ik dat ik ondanks dat ik er later inval geen verhaallijn mis, zoals bij homeland of the following, deze serie bestaat uit losse afleveringen die per aflevering een plot hebben, dus je kan er elk moment in stappen. (donderdagavond op sbs 6) ik vind het een aanrader mede omdat ik  de sitaties zo grappig vind, en dat soms door hele simpele aanwijzingen men ineens op het goede spoor komt.. een aanrader dus
 

1 opmerking:

  1. Hallo Harry, leuk dat je reacties hebt geplaatst bij mijn posten over Marrakesh. Mooi om te lezen dat je zoveel herkend.
    Ik heb al je posten over Marokko gelezen, mooi verslagen met mooie fotomomenten. Ook die posten zijn voor mij herkenbaar als ben ik niet overal geweest waar jij was. Maar het gevoel over Marokko komt weer heel goed terug.

    Ik dacht dat ik je al volgde maar misschien heb je een nieuwe blog. Geeft niet ik heb aangemeld als volger.

    Beterschap
    Liefs
    Tanja (Homemade)

    BeantwoordenVerwijderen