zaterdag 13 januari 2018

Volgers..... kleine moeite

Lieve allemaal,

Natuurlijk zijn er al mensen die mij volgen en mijn blogsite liken, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die mijn blog lezen, hem leuk vinden en maar niet over de streep komen om aan te geven dat ze hem wel willen volgen.


Ik ben meestal zelf ook niet zo van dat gedoe dat ik moet volgen, maar het heeft vele voordelen, voor mij omdat ik weet dat je me volgt vind ik gewoon leuk. voor jou heeft het het voordeel dat je de blogs automatisch in je mailbox krijgt elke ochtend, dus je hoeft niet meer op te letten of ik wel of niet iets heb geplaatst, het komt automatisch bij je binnen. Een ander groot voordeel is dat je dus mij heel blij maakt.

Ik vind het heerlijk om te zien dat ik soms op een blog 200 lezers heb, dat maakt me blij, mede omdat ik dan weet dat het toch gelezen word dat wat ik schrijf, dat ik niet voor de kat zijn viool mijn blog elke dag trouw schrijf.


Kortom een verzoekje aan mijn lezers.. zouden jullie mij willen volgen.

Het werkt heel simpel..

 als je toch al op  mijn site bent, waar je dus deze blog leest zie je rechtsboven in een vakje  met volgers...  daar klik je op volgen.. en dan krijg je onderstaande scherm
daar click je ook weer op volgen en dan is het klaar. 
Het mooie is als je het nu niet meer leuk vind, dat kan natuurlijk, dan zie je in het zelfde blok als hierboven  niet meer volgen in plaats van volgen.. dus dan kan je daar op clicken en dan ben je klaar met mij volgen

Ik zou het erg gaaf vinden dat ik het ga redden en dat ik zo maar ineens 50 volgers heb.. dat zou mijn dag erg goed maken. 

Laten we eerlijk zijn als je toch regelmatig mijn blogs leest, is het volgens mij een kleine moeite om even op volgen te drukken

thnx allemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten