dinsdag 30 januari 2018

positieve boost (1)

Ik was het niet van plan, er liggen nog zoveel spreuken te wachten om hier te verschijnen.
Maar al lezende door de positieve tekstenkalender ga ik het toch maar weer proberen om ze te plaatsen... ze zijn namelijk toch soms wel erg mooi en scherp. toch raad ik je aan om af en toe er eentje te lezen en niet de hele reeks.. anders heb je het gevaar dat je er wat wee van gaat worden

-0-

Een jaar geleden was alles anders. Als ik nu terugkijk zie ik dat een jaar veel met een mens kan doen.

-0-

als je zo hard hebt gevochten om uit het dal te komen, ga dan niet terug naar de mensen die je daar hebben gebracht
-0-

Verander jezelf niet omdat je bang
bent wat anderen denken
verander omdat je zelf wilt groeien

-0-

4 ouderwetse uitdagingen:
1. spelen zonder tablet
2. praten zonder mobiel
3. lachen zonder selfie
4. liefhebben zonder voorwaarden

-0-

het leven is kort
maak tijd voor je vrienden
die je doen lachen en die je
geliefd doen voelen

-0-

de sleutel is niet om te prioriteren
wat op de agenda staat,
maar om je prioriteiten te agenderen.

-0-

Denk goed na voordat je de strijd aangaat
soms is de rust bewaren beter dan gelijk krijgen.

-0-

Sommige mensen kunnen niet omgaan met hoe geweldig je bent
dat is oké. Laat ze
blijf vooral jezelf

-0-

neem af en toe pauze.
twijfel je , pauzeer
ben je boos, pauzeer
ben je gestrest, pauzeer
dit maak je krachiger

-0-

ik werd vanochtend wakker
kon kleren aantrekken
er was stromend water
ik kon eten en drinken
het leven is goed
ik ben dankbaar



Geen opmerkingen:

Een reactie posten