dinsdag 16 januari 2018

coolbleu

 aangezien mijn tv met dvd speler in de slaapkamer kuren begon te vertonen, besloot ik om toch maar eens te gaan kijken naar een andere tv.. Dus ik het internet op, had goede verhalen gehoord van Coolbleu, dus daar wat zitten te kijken. Daar hadden ze prachtige, ik kan niet anders zeggen, mooie tv's. Precies wat ik zocht, ik heb er eentje uitgezocht en hij zou donderdagavond komen.. en hij kwam, alleen hij kwam en hij was heel heel groot, te groot voor de plek die ik voor hem heb bedacht. Ik hou namelijk niet van grote tv's vind ik onzin, zolang mijn ogen goed zijn, kan ik het prima af met een schermpje van middelmaat. Bij de beschrijving stond.. dat het geschikt was voor een meter tot anderhalve meter afstand.. Voor mijn gevoel heb je dan een stijve nek van het steeds heen en weer bewegen van je hoofd, zo groot als het bestelde scherm was, dus hij moest terug.

Ik bellen en het is wonderlijk, ze zeggen alles voor een glimlach en ze zijn geweldig, vooral jonge mensen die voor jou alles uitzoeken, die je helpen, niets is te veel. Toen ik uitlegde dat mijn tv die ik besteld had te groot was, hoorde ik even verbazing want iedereen wil een grote tv tegenwoordig en ik niet maar ze begreep het helemaal. Ik moest de tv terug laten bezorgen en klaar zou het zijn en een kleiner versie zou mijn kant op komen. Ik blij, dus ik zaterdag, ik dacht Utrecht is vlak bij dus dat kan ik met gemak halen, laat ik vooral gaan nu, het is maar 30 minuten. Dus ik de auto in, dat immens grote scherm op de achterbank en gaan met het geheel. Het was toch een anders dan ik dacht, Ik dacht ik ga even kijken in de winkel, ik geef mijn tv af, en ik neem zo de andere mee uit de winkel.

Welkom in 2018 Meneer Wanders.. want.. nee...  het was geen winkel, het was een soort van grote zaal met allemaal mensen, die achter een desk stonden. ( Een kijkshop maar dan zonder spullen)  De tv en ik werden vriendelijk ontvangen door een aardig meisje, ik kreeg een nummertje, een aanbod  voor een kopje koffie of thee, en klaar. Ik kon wachten. Toen ik aan de beurt was bracht ik mijn tv bij de desbetreffende balie, wederom een hele aardige jongen die meteen al in de lach schoot omdat ik in zijn ogen een minuscule tv terug bracht met de woorden hij is te groot, was ff slikken, maar hij begreep het en ging aan de slag.  de hele rataplan werd gecontroleerd, dat was in orde, maar de door mij zo fel begeerde tv was er niet, niet op voorraad. Wel in Rotterdam. Dus werd mij beloofd dat mijn tv door de post nl op zondag zou worden bezorgd.. ik heb 4 keer gevraagd op zondag???? Nog meer ongeloof in 2018, maar ja op zondag. Dus ik kreeg een mailtje met de bevestiging en ik blij... 

Tot mijn stomme verbazing komt er zondag een mailtje dat mijn tv maandag komt en niet zondag.. en ja maandag werkt ik en ben ik niet thuis dus.. tja... Ik weer bellen, wederom een en al vriendelijkheid van Coolbleu.. je zou bijna ze gaan omhelzen en knuffelen..  en Stefan zoals hij hete, die mij hielp ging er achter aan en ontdekte dat mijn tv al onderweg was maar hij kon hem terug halen maar dan kon hij niet beloven dat hij maandag of dinsdag bij mij zou zijn. Dus ik baalde wel, dacht ik loop hier een behoorlijk blauwtje maar het viel mee... omdat, juist... hij zou er voor zorgen dat donderdagavond de tv bij mij zou komen. ( daar wacht ik nog op)

Tot mijn grote verbazing maar ook dat riep een glimlach op kreeg ik vandaag een kaartje in de bus van Stephan van Coolbleu met excuses voor iets waar hij niets aan kon doen... ik ben om.. ik koop alleen nog maar bij coolbleu, ze zijn vriendelijk, ze zijn snel en ze zijn zo attent. al krijg ik ergens ook wel een soort van wat gebeurt hier.. of zal dat zijn dat de vriendelijkheid die ik eigenlijk vanzelfsprekend vind in een winkel, zo mis dat ik erg moet wennen aan deze manier van omgaan met klanten...... )

wel jammer dat er niet liefs Stefan bij stond




Geen opmerkingen:

Een reactie posten