maandag 22 januari 2018

Landschap van mijn herinnering



Het heeft even wat langer geduurd dan ik wilde, maar er waren allerlei redenen voor waarom het zo lang duurde, waar ik verder niet over ga uitweiden, maar hij is er, hij komt er binnenkort aan, de nieuwe bundel

Landschap van mijn herinnering

Super trots ben ik wederom op deze bundel, het is weer een mooi geheel geworden van de flarden, incluis een blogverhaal over Robbin, een oud leerling, met flarden voor leerlingen die me diep hebben geraakt, die ik vaak gesproken heb. Flarden die ik gemaakt heb naar aanleiding van vakanties, al staat er helaas niet alles in, flarden die gemaakt zijn naar aanleiding van het overlijden van de man van een dierbare vriendin, van twee moeders van dierbare vrienden. Kortom het is een bundel waar veel in staat in de stijl waarmee ik bekend ben.

De titel is door middel van stemming ontstaan op mijn flardensite op Facebook. De foto is gemaakt tijdens een bezoek aan het museum "Beelden aan Zee", ik liep al maanden te zoeken naar een mooie afbeelding voor mijn bundel die bij de titel zou passen en zoals zo vaak overkomen mijn foto's, ontstaan ze en zie ik ineens in dit moet het zijn.

Ook zitten er foto's in de bundel bij bepaalde flarden, het fotoflarderen kan ik toch niet laten.


De bundel is te koop via Uitgeverij Boekenbent, in de webwinkel, waar ook al mijn andere bundels staan, maar ook via mij natuurlijk.. De bundel gaat 16 euro kosten en als ik hem moet opsturen komt er 2,50 euro bij, voor de verzendkosten, bij de eerste 30 die bij mij besteld worden komt een collectors item, een bijzondere speciaal voor flarden. nl ontwikkelde postzegel.


 Landschap van mijn herinnering 
soms verdwaal ik in
mijn gedachten
denk ik terug
aan de dagen
met zijn hoogte-
en zijn dieptepunten
ik raak ze even
heel teder aan
omarm elk moment
omdat uit alles wat mij
is overkomen
de mens
die ik nu ben is ontstaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten