maandag 29 januari 2018

organiseren

Na afgelopen vrijdag enorm onze best te hebben gedaan om leerlingen binnen te halen,
daarnaast ons beste beentjes te hebben voorgezet om vooral te laten zien hoe een leuke school wij hebben. Is het weer eens tijd om een dag te organiseren.

Dit is heerlijk omdat je op zon dag dingen kunt doen die je normaal niet aan toe komt wegens heel veel andere zaken.

Het leuke voor mij is, omdat ik eigenlijk toch een soort van einzelganger ben door mijn vak, niet met betrekking tot mijn collega's, ik weet dat ik gewaardeerd word en dat ik me nooit eenzaam voel, al weet ik dat ik vaak toch op mijn eigen manier mijn dingen doe, ik doe ze zoals ik denk dat het werkt, en doordat ik dus alleen voor mijn vak zorg kan ik ook gemakkelijker dingen regelen. Ik werk dan ook vaak gewoon lekker thuis op zon dag.

 Vandaag echter had ik een afspraak op school, om te praten vanuit de Deelraad over een aantal dingen. Ik weet nu al dat ik morgen ook weer een afspraak heb met dezelfde man, maar dan over de counseling. Kortom het is een afspraken week, ook met de leerlingen waar ik mee praat, dus ik hoop ergens dat ik niet een b-uur hoef te draaien, dan loop ik vast met mijn counselings kinderen.

Natuurlijk heb ik, zoals ieder normaal mens, bedacht dat ik ga uitslapen, dus stom als ik ben, al veel later in bed dan nodig was, maar goed dat overleef je wel.Tenminste ik overleef dat wel vandaag, morgen is morgen...
Lekker lang in bed gelegen tot 9 uur om daarna wat thuis te werken en wat vroeger dan ik wilde naar school te gaan om daar mijn lokaal weer in de oorspronkelijke staat te brengen, is wel even een klus, maar opruimen gaat altijd sneller dan klaar zetten is mijn ervaring.

Dus ik was er lekker op tijd en heb mijn lokaal weer in de oude staat hersteld, wat erg prettig is. Meteen maar besloten dat ik met de isk leerlingen fotos ga maken en die krijgen ze dan van mij , zodat ik die belofte deze week ook meteen inlos.

Verder wat klusjes gedaan op school, mijn lokaal  verder opgeruimd, wat dingen bewerkt voor de lessen, kortom het was prima zo.. ik heb genoten en kon op deze manier het beste mijn dag organiseren..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten