zaterdag 20 januari 2018

7.15



Wat er in mij is gevaren weet ik niet, maar er kwam een uitnodiging van een geweldig bedrijf wat goed is in het verzorgen van mooie grime. Dus in mijn enthousiasme heb ik met een paar. vriendinnen afgesproken om te gaan. Toen vanochtend de wekker ging kon ik alleen maar kreunen en mezelf voor de kop slaan... ik weet het toch... ik ben er niet van, op zaterdag en zondag vroeg opstaan, ik wil languit in bed en genieten van niets hieven, niets moeten, niets hoeft.. of zoals Bløf al zo mooi zong..” het is zaterdag, een dag waarop niets hoeft maar alles mag...”. Mijn zaterdag dus vandaag echt niet.

Natuurlijk is het leuk, op pad met leuke mensen, leuke mensen ontmoeten en naar Rotterdam, maar toen de wekker ging kreeg ik met moeite mijn Benen uit bed en met moeite mijn hoofd van mijn Bamboe kussen.. het was een waar gevecht met de zwaartekracht.

Toch kan ik niet ontkennen dat als ik eruit ben, na dit keer een half uur te hebben geworsteld met mezelf, met de zwaartekracht met hoe stom ik ben geweest, valt het mee, het went zo langzamerhand dat ik op ben.

Ik was zo van slag dat ik zo vroeg uit mijn bed was dat ik meteen maar het hele schema, waar ik best trouw in ben, om heb gegooid, om half 9 appte ik Ankie dat ik er aan zou komen, toen ik al voor haar deur stond om 8.35 las ik pas het appje dat we om 9.00 hadden afgesproken, gelukkig is zij ook snel en handig dus het kwam goed, ze stond ook klaar. Trudy die we gingen halen is altijd vroeg op, dus dat was handig. Dus veel te vroeg op weg naar Rotterdam om daar te gaan genieten van een voorlichting over grime..

Eerst hebben we geprobeerd, om ergens een kop thee of koffie te bemachtigen maar dat is mislukt, die kregen we niet.. alles was nog dicht of aan het schoonmaken. Dus wij maar naar de Schouwburg op het Schouwburgplein. Het was een ontmoeting met bekenden en onbekende, Plotseling kwam een mevrouw op mij af, helemaal blij en gelukkig mij te zijn ik kreeg twee dikke zoenen. en ik voelde meteen deze mevrouw scheert zich, ze had stoppels. ze prikte, maar had geen idee wie dit was.. heel bijzonder ook. Later wist ik wie het was maar om bovenstaande reden zal ik daar verder niet over uitweiden.

Met 5 mensen gingen we de zaal in en ik zag het al gebeuren, daar stond een man die ik al eerder had gezien en die ons een voorlichting kwam geven over de te gebruiken grime spullen en dat was dus dezelfde.. gevolg heel simpel. ik had al iets van okey wat gaat er gebeuren.

Het was een uurtje voorlichting over de producten over het bloed, heel zinvol maar toch het kon mij, en gelukkig met wie ik er was ook niet echt. Het scherm was te klein, de demo's te veraf.. het was gewoon niet te zien en te volgen helaas.  Daarnaast was het van een soort van opzet waar ik geen fan van ben. Ik wil met die materialen werken, ik wil ze voelen, ruiken weten wat ik er mee kan en noem maar op. maar helaas dat ging niet, het was een uurtje kijken. Dus hebben we besloten om te vertrekken en  maar eerst ergens anders een bakkie te doen. Daarna naar de winkel om tocht wat dingen te kopen die we nodig hebben voor de lotus, nog even langs de Flying Tiger om uiteindelijk terug te gaan naar de Capelse brug om mijn auto op te zoeken en naar huis te gaan.


Bij thuiskomst had ik de verrassing dat de proefdruk van mijn nieuwe bundel er was, hij ziet er prachtig uit, precies zoals ik wil, ik ben er zo blij mee , hij is goed, nog even dan is hij gedrukt en dan is hij te koop bij de uitgeverij.

Wel even schrikken om te zien dat een vrachtauto van de Jumbo, die mensen kunnen slecht rijden, ineens volop tegen mijn achterkant aan reed van mijn Ka-tje. het is wel kick As, maar toch ik ben er zuinig op. Gelukkig stond ik net op de gallerij en kon ik meteen naar beneden lopen. Ik sprak de chauffeur aan op zijn mijn auto raken, waarop hij zei, er is niks te zien hoor, en ook meteen dat de winkel verzekerd is.. allemaal goed en wel, maar hij had er ook niet aan gedacht een briefje neer te leggen.

Inmiddels heb ik wel zijn naam en weet ik waar hij werkt, en wat hij niet weet is dat ik zijn bedrijfsleider persoonlijk ken. dus mocht ik tijdens het rijden deze week merken dat iets toch niet goed is, dan is het aan hem om het te laten maken.

We zullen zien.. Het blijkt wel dat hier wonen bij de Jumbo niet altijd even veilig is... 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten