dinsdag 21 februari 2017

quotes, zins- en woordspelingen voor de grote glimlach (2016-09)

Dag van de arbeid, is dat geen nationale rouwdag?

ik ben held, maar jij ben helder.

die beurshandelaren staan voor dag en dow op.

en als ik het achterom laat bezorgen, krijg
ik dan geen voorrijkkosten?

voel je vrij om je vrij te voelen

dankzij jou voelt de avond nog jonger

in mijn leven: verboden geen toegang

ma, van di t/m za ben je er ook altijd 
voor me

bucket list.
voor ik dood ga wil ik geboren worden

die zogenaamde transparantie  daar kijk
ik dwars doorheen

donor worden, wij orgaan ervoor.

je ziet er willekeurig uit

het is zeker weer per ongeluk
vrijdag de dertiende

of je rust lust

Hij was een veelbewogen persoon en stond daarom
nooit goed op de foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten