zondag 12 februari 2017

Lettergrabbelton (week 6)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL 6

Courage
It takes a great deal of courage to stand up to your
enemies but even more to stand up to your friends

Eén vriendelijk woord dat je hebt gesproken,
heeft misschien een leven gered

Normaal
Sometimes i pretend to be normal but it gets boring
so i get back to being me

Hoe zou je als kind in deze situatie
gedacht hebben?

Er wordt hier weer aardig
met gladheid gestrooid

Speciale gelegenheid:
Bewaar dingen niet voor een speciale gelegenheid
iedere dag van je leven is een speciale gelegenheid
(Thomas S. Morison)

De elfstedentoch
Op een wak van 200 kilometer na,
ligt het ijs er perfect bij

Een glimlach is een rijkdom
die je met iedereen kunt delen
zonder er zelf armer van te worden

Voor elke stap die jij zet
zal het leven er twee naar jou toe zetten

Door al die puntjes op de i
zit ik nu met een jeugdtrema

Prachtig
Ik zal alles om mij heen prachtig maken, dat zal mijn leven zijn
(Elsie de Wolfe)

Zo Ghandi wel weer

Vrouw
Een vrouw moet twee dingen zijn , klassiek en fabuleus
(Coco Chanel)

Het vasten van de geest is sterker
dan het vasten van het lichaam

De kracht van de herhaling
ik vergeet hem steeds

Movement
Life moves pretty fast, If you dont stop and look
around once in a while, you could miss it

Maar ik schoot de foto uit
selfiedediging

Eye
An eye for an eye will make the whole world blind
(Mathama Gandhi)

Wie zijn fantasie verliest, is al half dood



Geen opmerkingen:

Een reactie posten