zaterdag 18 februari 2017

De lettergrabbelton (week 7)

Aangezien ik dit jaar rijkelijk voorzien ben van diverse scheurkalenders, dacht ik hoe kan ik dit nu even leuk en grappig aanpakken.
Conclusie... heel eenvoudig, een keer per week probeer ik in 2016 de lettergrabbelton als blog er neer te zetten met de teksten die op mijn drie kalenders stonden..( had er al drie en kreeg er nog een vierde bij....) 
de kalenders zijn:
Mwah*
Spreuken *
boeddhistische teksten*
en Rumag
* aan de vorm, onderstreept, cursief of vet kan je zien uit welke kalender het komt

DEEL7

Eenzaamheid is de illusie
dat we niet met alles verbonden zijn

Meer smaakt vaak naar meer

Glimlach
Vrede begint met een glimlach
(Moeder Teresa)

Rancune is constante zout in je eigen wonden strooien

Hartje nog wat?

Chanting
everyone thinks of changing the world, but no one
thinks of chaning himself
(Leo Tolstoy)

manlief, vrouwlief, kindlief
allemaal poeslief

Good
Whatever you are, be a good one
Abraham Lincoln

De rijkdom van de natuur is van iedereen

Vrede is een keuze

De waarheid is datgene wat je hoort
als het al te laat is

Gevallen
Beoordeel mij niet op mijn succes, beoordeel mij op het
feit dat ik vele malen ben gevallen maar ook weer ben opgestaan
(Nelson Mandela)

Wuif jezelf niet weg

Forever
I used to believe in forever, but forever is too good to
be true
(Winnie the Pooh)

Je denken is een instrument geen meester

Laat je pijn van gisteren
niet je vreugde van vandaag niet bederven.

Jawel het was weer een drukkte
van jawelste

Excuus
Het is beter om geen excuus te hebben 
dan een slecht excuus
(George Washington)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten