woensdag 18 november 2015

oneliners (2014-28)


Doodgaan is alsof je het televisietoestel uitzet
(Frank Starik)

Jullie lachen allemaal omdat ik anders ben
ik lach omdat jullie allemaal hetzelfde zijn
(Graffiti)

Het zijn niet de mannen in mijn leven
maar het leven in mijn mannen dat telt.(May West)

Een artiest die zich afvraag:
"Wat vreet het publiek?', kan beter
een aardappelhandel beginnen,
( Fons Janssen)

Als men niet aan zichzelf twijfelt,
wordt gezang onmiddellijk geschal.
(Chrisitan Gerhaber)

Ik wilde altijd iemand zijn , maar ik
wou dat ik wat preciezer was geweest.
(Lily Tomlin)

Roem heeft zijn voors en tegens.
Pluspunt is dat iedereen mij kent.
Minpunt is dat iedereen mij kent.
(Jerry Springer)

Dankbaarheid is een verkapte
hoop op verdere gunsten.
(La rochefoucauld)

Wat daar staat, dat staat er eigenlijk
niet. Je moet, zeg maar, zelf nadenken.
(Kim Feenstra)

Dood: plotseling stoppen met zondigen.
(Elbert Hubbard)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten