donderdag 12 november 2015

oneliners (2014-26)



 Een man moet Adolf Hitler zijn om
meedogenloos te worden genoemd.
Alles wat een vrouw hoeft te
doen is geen seks te willen.
 (Margret Julia)

Een verstandige vrouw doet een korreltje suiker in
alles wat zij tegen een man zegt, en neemt alles
wat een man zegt met een korreltje zout.
(Hel;en Rowland)

De bijbel is mijn minst favoriete boek.
Het is voor homo's wat Mein Kampf is voor de Joden.
(Peter Tachel)

Er is in jaloezie meer eigenliefde dan in liefde.
(Francous de la Rochefoucauld)

Ik ben hier een barbaar, omdat
ik door niemand begrepen word.
(Ovidius)

Laatst werd ik op en ochtend wakker en
ontdekte dat alles in mijn kamer vervangen was
door een exacte kopie.
(Steven Wright)


Tegen het einde van het leven gaat het als
tegen het eind van een gemaskerd bal, als de
maskers worden afgenomen. Men ziet dan wie degenen,
met wie men gedurende zijn leven
in aanraking is gekomen, eigenlijk zijn geweest
( Arthus Schopehauer)

 Je kunt moeilijk verwachten oud en wijs te worden
als je nooit jong en dwaas bent geweest
( Facebook)

Sinds hij een pacemaker heeft gaat
bij het vrijen zijn garagepoort open.
( Tina Turner)

Afwezigheid versterkt de grote
hartstochten en verlost ons van de kleine.
( Comtessen Diane de Beausacq0

Als kind was ik als de dood voor het opgefokte,
ongecontroleerde gedrag van clowns. Bassie heeft het
er niet beter op gemaakt, dat is een domme man
die doet of hij dom is.
( Ruud Jurriaans)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten