zaterdag 6 september 2014

zweepslag?

 
Soms zomaar overvalt het je, ineens tijdens het sporten, ineens een blessure, ik herinner me ooit in Brussel, toen ik daar liep , dat ik een soort gelijk gedoe had. Ik liep ik kreeg een pijn scheutje, en het voelde alsof iets zich oprolde, of zoals ik het wel zeg, borreltjes in je kuit. Na twee dagen gewoon lopen, was de pijn met paracetamol goed uit te houden, en ging het sporten perfect. Vorige week had ik al een beetje pijn in mijn kuit bij het sporten maar ja, je bent een bikkel of niet, je gaat door. Geen punt verder, de hele week geen last bij het sporten. Vanochtend echter, toen ik stoer als ik ben, even een oefening deed op het hoogste nivo, met opstappen, en ja hoor weer die pijn en weer dat gevoel van borreltjes in je buik, alsof je buik borrelt, zoiets. Maar wel pijn bij het lopen. Kortom ik heb natuurlijk alles afgemaakt, zo stom ben ik dan, het hele circuit gedaan, ook nog even de core en naar huis. Het rijden in de auto ging prima, was geen punt, wel gevoelig en wat pijnlijk, maar het lopen was minder. Toch stoer doorgelopen, en nee niet de trap genomen naar boven maar de lift. De hele middag geprobeerd te lopen, en dat ging maar gevoelig. Ik zou naar de babybekijkuurtjes van mijn unitleidster op Kaag eiland maar helaas dat moest ik afzeggen, ik baalde behoorlijk om eerlijk te zijn. Dus de hele middag thuis, natuurlijk twijfelen bellen of niet bellen naar de huisartsenpost, maar dan komt het volgende probleem, 1 ze kunnen er niets aan doen, en 2, ze zullen kijken en zeggen rust.. en ze zullen zeggen, Paracetamol, maar dat doe ik al dus ach ik kijk het maar aan vandaag en morgen en mocht het nou echt blijken dat het niet goed gaat dan is het toch maar even langs. Ik heb het vermoeden dat het geen zweepslag is maar dat een spier in de kramp is geschoten of is verrekt, Bij een zweepslag kun je niet eens je voet naar je toe halen of op je teen lopen en dat kan ik allemaal, dus we wachten af.
Maandag wil ik wel werken, dus ik denk dat als het morgen goed gaat, ik maandag gewoon voor de klas sta en dan maar op en half tandje les geef maar dat is niet erg dat hoort er bij.
we zullen zien
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten