zondag 14 september 2014

keek op het weekeinde

 
Het weekeinde begon al vroeg voor mij, vrijdag middag om 12./00 was ik vrij en dus ja snel sporten, daarna boodschappen, en omdat het nog steeds voelt alsof het vakantie is, wat het niet is, weet ik sinds een week zeker, ik ben weer aan het werk... maar toch in mijn hoofd en laat staan mijn agenda staat dat nog niet zo vast. Gevolg een vol weekeinde en toch genieten en beseffen op zondagavond dat je nog niet helemaal fit bent maar ach wat maakt het uit.., het was vakantie. Vrijdagmiddag naar vriendin Els die jarig was, en daar haar verjaardag gevierd. Snel naar huis, waar ik een collega op ging halen om met haar naar een BBQ te gaan van een lieve collega en vriendin in Utrecht, nadat we nog twee lieve collegas hadden opgehaald, alles verliep keurig volgens schema, totdat.. juist,.  een van de lieftallige collegas haar mobiel had laten liggen op de oplader thuis, dus ja terug om die mobiel op te halen. Daarna door naar Utrecht, waar een geweldige leuke groep mensen was en waar we vreselijk hebben gelachen en gepraat bij de BBq, om 2100 naar huis waar ik de dames die bij mij aan boord waren keurig heb afgezet thuis zoals het hoort. Lekker naar huis en in bed gedoken de volgende dag was het weer raak, met vriend Frans naar Amsterdam naar Madame Tusseau,  dat verhaal is al bij ieder bekend dus dat hoef ik hier niet meer weer te geven, maar wel, dat het volgens mij werelddraaiorgeldag was in Amsterdam wat een ramp.  In de avond lekker thuis en genoten. Zondag vroeg op , sporten en nu het get fit circuit heerlijk was dat, weer even echt wat doen me het lijf.  Na al het sporten lekker naar huis en waar nog wat verschillende dingen moesten worden gedaan zoals oa voorbereidingen voor maandag de lotusles die ik ga geven maandagavond. Een leuke eetafspraak bij vrienden en voor ik het wist was dat ook voorbij en was ik weer thuis
het was een druk en boeiend weekeinde, gelukkig is de week er om uit te rusten :-0
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten