donderdag 25 september 2014

Roodkapje

 
Het spel roodkapje van Paul de Leeuw vind ik zo leuk, dat ik dit maar eens heb laten uitvoeren door mijn leerlingen. Ik maak drie groepen en dan mogen ze spelen en ik lach me slap met die gasten. Elke klas heeft zo zijn eigen manier en men doet het zo leuk samen. Het fanatisme dat ontstaat onderling geweldig. Ik vind het een geweldig spel met mijn leerlingen van klas 2. Mijn dag is goed gelopen en ik heb er van genoten. De eerste klas maken nu kennis met opa Jopie, de oud en chagrijnige man uit Rodeschool met zijn boerderij, zijn vrouw Bertha en zijn 5 kinderen. De leerlingen liggen in een deuk om opa en vinden hem leuk ergens. Ik heb wat dat betreft een geweldig vak, ik doe veel en geniet ervan. Heerlijk. Daarnaast is het bijzonder hoe kinderen ontspannen en hoe ze doen. Het meest mooie vind ik wel dat de kinderen genieten en ze nog een beetje in de fase zitten dat ze niet begrijpen dat ik het ben, ze vragen soms echt, en dat is niet gespeeld, waar was u er was een vreemde meneer hier. Heerlijk.  Na het lesgeven, snel contact gezocht met vriend en vijand, om de laatste dingen te regelen, zodat de projectdagen van wensen en grenzen goed gaan verlopen. Direct door naar huis, waar ik nog snel moest eten omdat ik een lotusklus had van 18.30 tot 20.00, het was heerlijk, omdat ik op tijd was, even met de organisatie heb gesproken, daarna moest ik in een toilet zitten, en ja hoor ik mocht daar wachten tot ze mij vonden, toen ze me vonden moest ik paniek spelen en klaar. 10 minuten, en ik kon naar huis. Ben dus meteen nog even snel gaan sporten omdat ik dat niet had gedaan, heerlijk 45 minuten me in het zweet gewerkt, lekker gepraat met een sportmaatje daar, en toen ik klaar was, zei ze ineens jij bent afgevallen he,.. vreselijk afgevallen, ik kan het zien . Zon heerlijk compliment dat ik straal. Nu dus lekker thuis en kijken, ja ik neem het zelfs op, My kitchen rules... heerlijk
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten