vrijdag 5 september 2014

one liners (2014-08)


Er zijn drie soorten pianisten:
Joodse pianisten, homoseksuele pianisten
en slechte pianisten
(Vladimir Horowitz)

Het paard is aan twee kanten
gevaarlijk en oncomfortabel in het midden.
(Ian Fleming)

Het leven is een grote verrassing;
ik zie niet in waarom de dood niet
een nog grotere zou zijn.
(Vladimir Nabokov)

Ik laat alles aan mijn vrouw na,
op voorwaarde dat ze hertrouwt.
Zo kan ik er zeker van zijn dat er
tenminste één man is die mijn
dood betreurt.
(Heinrich Heine)

Mijn laatste woorden vind je in
de blauwe map op mijn bureau
(Max Beerbohm)

Handel is eigendom zo snel van
eigenaar laten verwisselen, dat je niet
meer weet waar het eigendom is.
( Arnon Grunberg)

Ik heb veel schulden. Ik bezit niets.
De rest laat ik na aan de armen.
(Francois Rabelais)

Doe het groot of doe het niet.
( Jan Pierterszoon Coen)

Sport is een weekendversie van de werkelijkheid
(Peter Middendorp)

Ik geloof niet in astrologie. Ik ben een Boogschutter
en die zijn sceptisch.
( Arthus C. Clarke)











Geen opmerkingen:

Een reactie posten