zondag 21 september 2014

Neuzelen op de Neuzelbeurs

 
Na het sporten vanochtend, het get fit circuit, de core en natuurlijk de kettlebell les, wat een pittige was, als een gek naar huis, snel een douche, even snel twee broodjes achterover slaan en dan gaan. Naar mijn dierbare vriendin en reisgenoten Kitty om naar de neuzelmarkt te gaan. Ik moet zeggen dat ik ook geen idee had wat de neuzelmarkt is maar ik hou van uitdagingen, dus kom maar op denk ik dan. Het is dus inderdaad een markt om te neuzelen. Ik had meteen toen ik binnenkwam een missie. Een dierbare vriend van mij is op zoek naar een lp ( ja zo grote zwarte schijf, met daarop groeven, met tevens liedjes en een a en een b kant, die je draait op zon apparaat met een naald) van Ria Valk. Kortom als je met een doel gaat neuzelen dan kom je van alles tegen wat je niet nodig hebt maar wat zo heerlijk is om toch te hebben. Kortom bij diverse platen bakken gaan zoeken, en bij 1 hele grote stand vroegen we zelfs of hij een lp had van Ria Valk.. er viel even een stilte, toen begon iemand heel hard te lachen, en zei alleen maar.. nou wat denk je zelf..... waarop Kitty nog zegt, ik denk het niet.. dus die stand konden we overslaan dat was duidelijk. Wij dus weer verder zoeken naar deze lp, ondertussen heb ik wel even een heerlijk stukje zeep vergaard als geur zeep in het toilet van drie Boeddha's  horen zien en zwijgen, een hangmat van dun stof maar zo praktisch, een paar opblaasbare zwaarden voor de lln op school en een leuk kadootje voor een lieve collega die het af en toe zo warm heeft. Dit heb ik meteen ook heel praktisch gemaakt. Ik denk dat ze er maandag heel blij mee is.  Na al het geneuzel, zijn we nog even op een terrasje gaan zitten, waar we een heerlijke kop thee hebben gedronken met ja appeltaart.. er is tenslotte 5 eraf dus dat kon wel weer een keer, en zo is het goed vol te houden.  Daarna bij Kitty thuis wat gerommeld aan de computer en heerlijk gegeten, een 3 gangen menu eerst heerlijke witlofbootjes met championenen noten mengsel, wat heerlijk was Nooit geweten dat je champions op heel hoog vuur moet bakken om zo te voorkomen dat het vocht eruit gaat, daarna, en ik ben er gek op, een spruitjes macaroni schotel. heerlijk deze, de spruitjes, wat was ik blij dat er wat over was en dat ik dat mee kreeg, kan ik morgen nog een keer heerlijk genieten van deze spruitjes..  en als toetje een heerlijke aardbeien/frambozencompositie met een coulies van sinasappel/citroen/aardbeien/frambozenssap, en een schepje zure room.. wat heerlijk was dit.. een aanrader. Kortom een dagje neuzelen leverde een geweldige afsluiter op, kom maar op met de nieuwe week. ik ben er klaar voor.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten