zondag 28 juli 2013

toiletten in Wenen


Het is geen fetisj maar het is wel iets wat me enorm kan intrigeren, hoe de toiletten eruit zien. Waarschijnlijk heeft dat nog te maken met de tijd dat ik voor het eerst in Frankrijk werd geconfronteerd met een gat in de grond waar ik dan moest doen wat een mens zo af en toe moet doen en met kramp in mijn kuiten en mijn broek vol met wat er niet in hoorde te zitten, omdat ik niet op de voetstapjes ging staan maar dat ik mijn voeten in de ruime bak zette, maar het blijft me intregeren. Zeker als je zomaar op de ubahn karslplatz plotseling een openbaar toilet tegenkomt met de naam OPERA Toilet, en dat is het, je hoort er de muziek van Mozart en tijdens het doen van je behoefte krijg je de neiging om mee te walsen, de gevolgen hiervan is dan ook duidelijk te zien op de verschillende manieren in het toilet. Wel vind ik dit een prachtig idee om van een openbaar toilet zoiets te maken prachtig dit is zeker een bezoek waard vind ik voor een ieder die wenen bezoekt.
het operatoilet


het toilet in het kunsthaus




bijzondere toiletten let vooral op de bril van het  de zit tiolet, dit had ik nog nooit gezien, ik begrijp hem ook niet helemaal  om eerlijk te wezen.. wie wel?



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten